Často se u zákazníků setkávám s představou, že bezúdržbové autobaterie se nemusí dobíjet. Termín "bezúdržbová autobaterie" je přitom vyhrazen pro vlastnost akumulátoru, díky níž se z něj odpařuje velice malé množství elektrolytu a nemusí se tedy během celé své životnosti dolévat. Fyzika je bohužel i zde neúprosná - pokud dojde u autobaterie (motobaterie) k vybití či úbytku kapacity, vždy je nutné baterii dobíjet, dodat ji ztracenou energii zpět.
Svěží informace z oblasti autobaterií a motobaterií. Blog je určen nejen zákazníkům internetového obchodu www.baterieonline.cz, ale všem motoristům, kteří se zajímají o to, co má jejich auto pod kapotou.
27. 10. 2009
19. 10. 2009
Zima za dveřmi, autobaterie se hlásí o pozornost
Zima se letos ozvala nečekaně brzy a mnohé řidiče zaskočila. Některým nezbylo, než navštívit odborný servis či specializovanou prodejnu a nechat si změřit výkon své autobaterie, neboť ráno měli problém se startem či vůbec nenastartovali. Co se to vlastně děje uvnitř baterie když je vybitá a jak to, že se tyto problémy objeví většinou až v chladnějším období?
12. 10. 2009
Péče o motobaterie mimo sezónu
Motorkářská sezóna rychle odeznívá, stroje jsou vyčištěny a uloženy k zimnímu spánku. Kolem motobaterií a jejich zimní údržby je několik mýtů. Tak především, že je-li baterie bazúdržbová, nemusí se s ní dělat vůbec nic (zřejmě odvozeno od "bez-údržbová"). Označení bezúdržbová v případě akumulátoru vždy znamená, že motobaterie nevyžaduje pravidelné dolévání elektrolytu, který by se za normálních okolností z baterie odpařoval.
6. 10. 2009
Baterieonline k vašim službám...
...aneb Všechno, co jste kdy chtěli vědět o autobateriích (ale báli jste se zeptat)...
V souvislosti s naším e-shopem, který se specializuje na prodej značkových autobaterií, motobaterií a nabíječů, jsme otevřeli nový projekt, ze kterého budou mít radost nejen naši zákazníci, ale kterýkoliv motorista. Na našem blogu budete mít pravidelně přístup k článkům s tématikou autobaterií a k radám na jejich údržbu a provoz, budeme zde také publikovat novinky z oblasti motorismu a technologií.
Jsem přesvědčen, že zákazník má právo na dostatek informací o produktu, který si chce zakoupit u obchodníka. A obchodník by měl být na zákazníkovy požadavky připravený. Pomalu, ale jistě je pryč doba p(r)odavačů a překupníků, kteří se o svého zákazníka nezajímají a soustředí se jen na svůj zisk. Stále více přibývá lidí, kteří si vybírají produkty nejen podle ceny a kvality, ale také podle kvality prodejce a jeho služeb.
Tak jako u nás - v kamenném obchodě - už roky zaznamenáváme fakt, že rozhodující je vždy spokojený, nikoliv nutně nakupující zákazník. Ivestice do reklamy jsou pro každého obchodníka nezanedbatelné částky a tak je čas poohlédnout se po něčem, co nám jaksi celou dobu leží pod nosem - spokojený zákazník, protože i on umí rozpoutat pěknou reklamní kampaň a mnohdy zcela zadarmo. A proč by to měl dělat? No protože dobro oplácí dobrem a navíc - dělá to přirozeně a pravdivě.
A tak se dá tento blog vnímat i jako poděkování všem, kteří se naladili na novou vlnu internetového nákupu a líbí se jim interakce mezi zákazníkem a prodejcem.
Nechť jsou vám naše informace k užitku.
V souvislosti s naším e-shopem, který se specializuje na prodej značkových autobaterií, motobaterií a nabíječů, jsme otevřeli nový projekt, ze kterého budou mít radost nejen naši zákazníci, ale kterýkoliv motorista. Na našem blogu budete mít pravidelně přístup k článkům s tématikou autobaterií a k radám na jejich údržbu a provoz, budeme zde také publikovat novinky z oblasti motorismu a technologií.
Jsem přesvědčen, že zákazník má právo na dostatek informací o produktu, který si chce zakoupit u obchodníka. A obchodník by měl být na zákazníkovy požadavky připravený. Pomalu, ale jistě je pryč doba p(r)odavačů a překupníků, kteří se o svého zákazníka nezajímají a soustředí se jen na svůj zisk. Stále více přibývá lidí, kteří si vybírají produkty nejen podle ceny a kvality, ale také podle kvality prodejce a jeho služeb.
Tak jako u nás - v kamenném obchodě - už roky zaznamenáváme fakt, že rozhodující je vždy spokojený, nikoliv nutně nakupující zákazník. Ivestice do reklamy jsou pro každého obchodníka nezanedbatelné částky a tak je čas poohlédnout se po něčem, co nám jaksi celou dobu leží pod nosem - spokojený zákazník, protože i on umí rozpoutat pěknou reklamní kampaň a mnohdy zcela zadarmo. A proč by to měl dělat? No protože dobro oplácí dobrem a navíc - dělá to přirozeně a pravdivě.
A tak se dá tento blog vnímat i jako poděkování všem, kteří se naladili na novou vlnu internetového nákupu a líbí se jim interakce mezi zákazníkem a prodejcem.
Nechť jsou vám naše informace k užitku.