Každý máme svá oblíbená místa, kam se rádi vracíme, protože to tam známe, nebo je tam příjemně, protože se tam o nás dobře postarají, zkrátka cítíme se tam dobře. Ženy mají svého kadeřníka či útulnou kavárnu, muži zase svou oblíbenou hospůdku, nebo železářství, kde všechno mají. Lidé přirozené vyhledávají taková místa, protože tam nalézají svou jistotu. A jsou ochotni za to i více platit, protože je to pro ně dobrá "služba".
Internetové obchodování modeluje chování zákazníků bohužel mnohdy jednostranně. Většinou nabídne jen nejnižší ceny a široký výběr ve virtuálních skladech. Internetový obchod je většinou koncipován pro rychlý nákup a prodej zboží s minimálními náklady na provoz. Tedy byznys osekaný o služby, dělá se jen to nejnutnější: objednávka - vystavení faktury - zabalení zboží - expedice. Poradenská činnost se omezuje na e-mail/telefonickou linku, kde je sdělen počet kusů na skladě, způsob řešení reklamace apod.
Na internet však přichází nakupovat stále noví zákazníci i z řad konzervativních nebo starších lidí, kteří na služby z kamenných obchodů jsou zvyklí. Aby takové zákazníky obchodník zlákal nebo si je udržel, musí jim dříve či později tyto služby nabídnout. Jedná se hlavně o poradenskou činnost, přesný popis nabízeného zbož, rady a tipy k používání a údržbě výrobků a podobně.
Náš obchod je úzce zaměřen na jeden druh zboží autobaterie, motobaterie a nabíječe. Díky naší specializaci a odbornosti pro nás není problém vytvořit zákazníkům dobré podmínky pro levný, rychlý nákup a zároveň kvalitní informační podporu. Doufáme, že i v letošní sezóně potěšíme mnoho motoristů dobrým nákupem.
Přejeme vám mnoho dobrých startů v zimě 2010!
Žádné komentáře:
Okomentovat